söndag 27 februari 2011

dagarna tog slut

Sitter här och har endast sovit 3-4 dåliga timmar inatt.

Igår tog allting slut. Inga fler underbara dagar tillsammans med dig nå mer då. 
Våra dagar tillsammans har varit dom dagar som jag har varit lyckligast i hela världen. 
Okej vet, vi var aldrig tillsammans, men vi träffades ju, vilket gjorde att jag vart så sjukt kär i dig. 
Jag ångrar verkligen att jag inte insåg från början att det skulle sluta såhär. 
Förstod ju att jag skulle få smsen som jag fick av dig igår, som förstörde mitt liv. 
Förlåt, alla mina vänner som jag inte lyssnade på från första början!
Ni sa att jag skulle säga nej, ni sa att jag skulle hålla mig från honom, ni sa att jag skulle bli sårad till slut. 
Ni hade så jävla rätt och själv är man en idiot som inte lyssnade.
Jag visste ju innerst inne då att ni hade rätt, men min kärlek för honom tog över. 
Kommer verkligen sakna våra dagar tillsammans. 
Ingenting kommer bli som förr! :'/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar