onsdag 9 februari 2011

20110209 - can't get you off my mind

Hej!

Den här dagen har flytit på som vanligt, otroligt snabbt också! Hinner nästan inte knappt tänka igenom dagen innan har tagit slut! Jag tog och slutade lite tidigare från geografin idag så jag for till farmor och åt lite våfflor och såklart en mannafrutti, vilken är min favorit! :') Jag älskar även min farmor mest av allt för att hon är så underbar! :)

Har även suttit och tänkt på du exakt hela dagen, har nog insett att du inte kan glömmas. Otroligt jobbigt, men får stå ut.

Jag kände att det skulle varit otroligt skönt å fara ut med skotern, men hoppar nog över det och börjar plugga inför provet som är på fredag. Kan fortfarande inte ett dugg känns de som :/
Måste bara säga att jag älskar Marielle, Natalie och Felicia som gör mina dagar bäst, ni är dunderbra! :')
De va allt för mej, tack å hej! (:

/ becca modin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar