söndag 13 februari 2011

13/2-11

Hellu!

Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera, men har inte haft så mycket tid framför datorn dom senaste dagarna.
Igår var det fest hos Johan, det började hur bra som helst och jag hade jätteroligt! Sedan slutade de värdelöst, men tack så grymt mycket för den stunden jag hade roligt i alla fall! :))
Klockan 4 far man och jobbar igen och jag jobbar väl från 4-6 skulle ja tro, eller jag hoppas det i alla fall! :)

Imorgon är det alla <3ans dag, och jag har inte köpt nånting till nån än! Har en liten sak jag funderar på att göra, men om de är värt de vet jag inte. Det kommer väl ändå sluta illa :/ Men presenten hade ja tänkt å ge till den jag tycker om mest av allt och ska ge den till han från anonymt namn, eller typ skriva "Från en hemlig beundrare". Skulle verkligen vilja göra det, men risken är ju att han inte vill ha den och ger den till mig igen, om han får veta vem det är som köpt den alltså! :) Får se hur jag gör!

Nu ska ja gå och äta nåt, ha en bra dag!

/ becca modin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar