tisdag 18 januari 2011

18/1-11

Hej!

Idag har jag känt mig hur lat som helst, skulle gå till skolan imorse, men så fort jag fick se epan när jag gick ut så ångra jag mig, blev epan ändå! Sluta med att jag nästan fick soppatorsk när jag for hem, men tog mig i alla fall på en bensinmack! Vindruttorkarna gick sönt, å massa annat, inte epans dag idag tror jag!
Å dessutom när jag skulle tanka så hade jag exakt 156 kronor, så jag tänkte att jag kan ju tanka för de då. Då råkade jag ju visst tanka för 156,60, vilket avrundas till 157 kronor! Otur, men eftersom kassörskan va så snäll så la hon till en krona från hennes plånbok :')

Har bara pluggat franska ikväll å hälsat på bästa farmor, älskar hon ja! :')
Nu ska jag gå och fika lite, fixa mig och sedan blire sängen för min del!
Gonatt på er! :')

/ Becca Modin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar